Níže jsou uvedeny všeobecné obchodní podmínky, kterými se řídí vztah mezi společností PROMO-AIR s r.o. a Vámi jako objednatelem nebo příjemcem letenky na vyhlídkový let balónem.
Odstoupení od smlouvy
1) Při koupi letenky nebo certifikátu zprostředkující společnosti přes internet má klient právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy.
2) Pokud klient odstoupí od této smlouvy, provozovatel vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení klienta o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od klienta obdržel. Pro vrácení plateb použije provozovatel stejný platební prostředek, který klient jste použil pro provedení počáteční transakce, pokud klient výslovně neurčil jinak.
3) Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí klient o svém odstoupení od této smlouvy informovat provozovatele formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).
a) v době platnosti voucheru od slevových portálů je klient povinen rezervovat v letecké sezóně / duben- listopad / 1. termín letu včas, doporučujeme do jednoho měsíce od nákupu na go-balony.cz/tabulka. Bude-li takto objednaný termín letu řádně a včas, nejpozději však 24 hodin před konáním letu klientem zrušen, klient je povinen rezervovat v průběhu platnosti voucheru alespoň 1x za kalendářní měsíc nový termín.
Při koupi v zimním období je klient povinen rezervovat nejpozději v měsíci duben, termíny začínáme vypisovat začátkem března
b) Není-li podle těchto obchodních podmínek řádně rezervovaný let realizován z důvodu nepřízně počasí, klient je v emailu vyzván k rezervaci nového termínů na stránkách - https://go-balony.cz/tabulka. Klient si může rezervovat náhradní termín letu v době platnosti voucheru/letenky, případně v rámci prodloužené platnosti, i samostatně.
c) Nedostaví-li se klient k odbavení letu podle těchto VOP a let je realizován, popř. se jedná o soukromý let klienta, a klient včas, tj. alespoň 24 hodin předem rezervaci nezruší, nemá klient nárok na vrácení ceny voucheru/letenky ani na náhradní plnění ze strany provozovatele
Letenka i voucher jsou přenosné.
Letenky PRIVÁTního typu se rezervují na www.go-balony.cz/tabulka, zde vložíte kód letenky a dáte ověřit, poté vyberete lokalitu a termín a postupujete dle návodu.
Letenky PRIVAT PREMIUM se rezervují písemně na info@go-balony.cz, prosíme zašlete nám číslo letenky, lokalitu vzletu + GPS souřadnice domluveného pozemku, jmenný seznam pasažérů+jejich váhy a tel.kontakt na Vás, my posoudíme místo vzletu a poté pošleme volné termíny v dané lokalitě.
Pro vzlet privátního PREMUIM balonu je nutný travnatý pozemek o velikosti 50x50m bez drátů el.vedení a vzrostlých stromů, s povolením majitele pozemku / toto si zajišťuje klient sám/.
Let nelze provést v blízkosti státních hranic a v blízkosti neletových zón. Vždy je potřeba se poradit s koordinátorem a místo startu případně posunout.
Prodloužení platnosti
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy